ثبت نام در Chat GPT

 

تحولی نو در هوش مصنوعی

این روزها Chat GPT پرسروصداترین ابزار هوش مصنوعی است که تنها در پنج روز اول عرضۀ آن، بیش از یک ‌میلیون کاربر برای استفاده از این نرم‌افزار ثبت‌نام کردند. چت جی‌پی‌تی، چت ربات رایگانی است که در نوامبر ۲۰۲۲ توسط شرکت تحقیقاتی هوش مصنوعی Open AI منتشر شده است و دنیا را تحت‌ تأثیر قرار داد. همان‌طور که از نام این سیستم مشخص است، شما می‌توانید با این ابزار هوش مصنوعی گفت‌وگو کنید که مبنی بر پرسش و پاسخ است. برخی از کارشناسان بر این باورند که این تکنولوژی جدید می‌تواند تغییرات بسیاری در جهان ایجاد کند. برخی نیز از جایگزینی این ماشین‌ با انسان‌ها ابراز نگرانی می‌کنند.

آیا از قبل عضو Chat GPT هستید؟ برای راهنمایی بیشتر با ما در تماس باشید.

ویژگی‌های Chat GPT

گزارشهای اخیر حاکی از آن است که قابلیتهای هوش مصنوعی که شرکتها از آن استفاده می‌کنند تنها در عرض پنج سال اخیر، دو برابر شده است. همانطور که گفته شده است چت بات Chat GPT یک مدل زبان مبتنی بر هوش مصنوعی است که ظرفیت بالایی برای تولید محتوای متنی مطابق انسان دارد و همین موضوع باعث ایجاد موج‌های جدیدی در دنیای فناوری شده است. این چت بات هوشمند انتخابی مناسب برای شرکت‌ها در هر اندازه‌ای می‌باشد، همچنین این چت بات هوشمند می‌تواند تولید محتوای متنی را به خوبی انجام دهد. اکنون با معرفی Chat GPT به دنیای تبلیغات و بازاریابی بسیاری از کمپانی‌ها و مجموعه‌ها به دنبال تبدیل کردن این چت بات به عنوان ابزاری برای سودمندی و افزایش درآمد خودشان هستند. با توجه به این همه علاقه بی‌سابقه شرکت‌ها به چت بات Chat GPT، استفاده از آن در صنعت بازاریابی سوالی است که همه متخصصان بازاریابی و … خواهند پرسید. اگر صاحب کسب و کاری هستید، بررسی Chat GPT به شما کمک می‌کند تا  کارهایتان ساده‌تر شود و روند کاریتان بهبود یابد.

توضیحات محصول

شرکت‌های بیزینسی آنلاین از Chat GPT برای بهبود توضیحات محصول در وبسایت خود استفاده می‌کنند. از آنجایی که دنیای بیزینس‌های آنلاین بسیار رقابتی است، افراد مصرف‌کننده در این زمینه انتخاب‌های بسیار زیادی دارند که این شرکت‌ها باید بتوانند با ابزارهایی که در اختیار دارند خودشان را از دیگر رقبا متمایز کنند. شرکت‌ها از Chat GPT برای نوشتن توضیحات محصول جذاب برای جذب مشتریان استفاده می‌کنند، زیرا شرکت‌‌ها می‌دانند که توضیحات محصول بخشی جدایی‌‌ناپذیر از وبسایت آن‌ها است و می‌‌تواند دلیل کاهش یا افزایش فروش آن‌ها باشد.

ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان

چت بات Chat GPT به طور گسترده برای رسیدگی به سؤالات خدمات مشتری مانند سؤالات متداول، ردیابی سفارش و بازگشت استفاده می‌شود. ممکن است مشتریان شما تجربه خرید خوبی با چت بات Chat GPT داشته باشند، زیرا آن‌ها دسترسی و ظرفیت حافظه بیشتری نسبت به یک انسان دارند و ظرفیت ارائه پشتیبانی در هر لحظه، صرف نظر از زمانی که مشتریان در حال خرید آنلاین هستند، یکی دیگر از مزایای استفاده از چت بات‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی است. موارد استفاده زیادی برای پاسخگویی و حل مشکلات مشتریان توسط چت بات‌ها وجود داشته که اکثراً موفقیت‌آمیز بوده اند. Chat GPT به کاهش فشار بر تیم‌های خدمات مشتری و بهبود زمان پاسخگویی بدون به خطر انداختن کیفیت کمک می‌کند.

تولید محتوا

به دلیل قابلیت‌های فراوان چت بات Chat GPT، مجموعه‌ها در زمینه‌های مختلفی می‌توانند برای تولید محتوای متنی سراغ آن بروند. توانایی‌های ابزارهای هوش مصنوعی مکالمه محور برای تولید محتوای جذاب و مرتبط با محصولات یا مجموعه و یا مورد علاقه کاربران، یک روش عالی برای افزایش بازدید در وبسایت یا رسانه‌های اجتماعی شما است. توجه داشته باشید که شرکت‌هایی که فقط تولید محتوای آن‌ها به زبان انگلیسی است می‌توانند از چت بات Chat GPT استفاده کنند، شایان ذکر است تولید محتوای فارسی این چت ‌بات چندان مناسب نیست.

تحقیق و بررسی محتوا

چت بات Chat GPT تا حد زیادی برای تحقیق در مورد هر موضوع مختلفی  استفاده می‌شود و این چت بات با انتخاب محتوای مرتبط و استفاده از منابع مختلف به شما پاسخ دلخواهتان را به صورت روشن می‌دهد. استفاده از این چت بات به کسب و کارها کمک می‌کند تا یک برنامه محتوایی منسجم و موثر داشته باشند.

تعامل با مشتریان

چت بات Chat GPT می‌‌تواند به کسب ‌و کارهای مختلف کمک کند تا حضور آنلاین و تعامل با مشتریان را افزایش داده و با مشارکت مشتریان، گفت‌وگو و فعالیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف افزایش دهند.

ساخت تیزر یا متن‌های تبلیغاتی جذاب

ممکن است ساخت تیزر یا نوشتن یک متن تبلیغاتی متمایز و جذاب برای بازاریابان و مدیران مارکتینگ یک مجموعه بسیار سخت و دشوار باشد اما مدیریت این کارها با چت بات Chat GPT همیشه آسان خواهد بود. برای افزایش بهره‌وری در این زمینه می‌توانید از جدیدترین ابزار ساخت محتوا یعنی Chat GPT استفاده کنید. این چت بات با  استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند پیشنهاداتی را برای ساخت یک تبلیغ در نظر بگیرد و در نهایت به شما ارائه کند. علاوه بر این، از این چت بات می‌توانید برای ارسال ایمیل‌های جذاب یا رسمی استفاده کنید.

ایده‌های الهام‌بخش برای تست A/B

تست A/B که معمولاً به عنوان تست تقسیم شناخته می‌شود، یک آزمایش بازاریابی است که در آن بازاریابان بازار هدف خود را تقسیم می‌‌کنند تا تکرارهای مختلف کمپین را آزمایش کنند و مشخص کنند کدام یک بهترین عملکرد را دارد. برای سنجش اثربخشی کلی، به عنوان مثال، ممکن است نسخه A از پیش‌نویس مواد بازاریابی را به نیمی از مخاطبان خود و نسخه B  را برای نیمی دیگر ارائه دهند. علاوه بر این، جت بات Chat GPT  توانایی خودکارسازی آزمایش‌های تست A/B را برای یافتن داده‌های بسیار موثر دارد. این ویژگی می‌تواند به بازاریابان در انتخاب برنامه‌ای که مناسب‌ترین برنامه برای ساخت یک کمپین تبلیغاتی است، کمک کند.

کمک به انتخاب نام

همانطور که گفته شد گاهی اوقات ممکن است انتخاب نام برند شخصی، پادکست و … شما بسیار سخت باشد. اما چت بات Chat GPT می‌تواند با با مزیت‌هایی که دارد و با تکیه بر هوش مصنوعی نام‌های متفاوتی را به شما پیشنهاد دهد و حتی توانایی اصلاح اسم‌های پیشنهادی خودش را هم دارد. از آن جایی که کسب و کار و یا برند شما نیاز به یک اسم قوی و با معنی دارد، استفاده از این پتانسیل هوش مصنوعی می‌تواند کمک شایانی کند.

کدنویسی در تبلیغات

آیا کسانی که در صنعت تبلیغات و بازاریابی مشغول به فعالیت هستند، نیاز به یادگیری مهارت‌های مربوط به کد نویسی دارند؟ گاهی اوقات بله، کسانی که در صنعت بازاریابی و تبلیغات مشغول به فعالیت هستند می‌توانند برای بهبود مهارت‌هایشان مقداری برنامه‌نویسی تحت وب و … یاد بگیرند. در این زمینه چت بات Chat GPT به کمک شما می‌آید و می‌تواند برخی از کدها را برای شما بنویسد و برای رفع هر گونه مشکل در این زمینه هم بسیار مناسب است. برخلاف رشته‌های علوم داده، ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی یادگیری برنامه‌نویسی برای صنعت تبلیغات امری واجب نیست و شما را به چالش نمی‌کشاند.

آینده هوش مصنوعی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

با ایجاد حساب کاربری با خدمات Open AI آشنا شوید.

این را به اشتراک بگذارید